Det råkar inte vara någon som har hört den? Skulle vara rätt bra för min extremt pressade studentekonomi...fast man måste ju hitta en cd som passar också, till samma pris. Får bli beggat antar jag...
Hoppas den inte har "1 RCA", då måsta man ju köpa två st. Inte så billigt längre!!
En annan sak är ju att det är en ganska onödig pryl iom att den inte är påkostad med en extra ingång! Vem kan vara säker på att inte växa ur den inom en månsd?! Fast gullig ....
Har för mig att det var en tråd för ett tag sedan när man dissade denna förstärkare rätt rejält. Ingen vidare ljudkvalitet sades det, fast eftersom jag inte hört den själv kan jag inte uttala mig personligen.
Jo, det var en tråd som handlade om en ANNAN Vincent-modell egentligen, men som sedan kom att handla om den här billiga pga ett missförstånd. Det var inte så mycket ljudkvalitén som byggkvalitén tror jag. Det var så att de som importerar Vincent tjänar inga pengar på den eftersom den säljs så billigt, inte får mycket emellan och dessutom måste skicka många av dem på reparation. Så, det var snack om att inte sälja den i Sverige längre.
Så förstod jag det åtminstone.
//Jakob
Hifi handlar inte om att veta - det handlar om att känna.