Läget ligger till så att jag inte kan handla på ebay för jag har ett maestro kort som inte stöds av paypal :( men nån här på forumet kanske kunde hämta hem den till mig? Vill ha detta billiga paket mest för skojs skull till surfplattan ( o slippa höra flickvännen ) :) Om jag räknat rätt medfrakt o sånt borde det väll röra sig om en ca 400 SEK fraktat o klart eller har jag fel?
Det är inte smidigare och säkrare att vända dig till föräldrar eller syskon med ett visa eller mastercard? Du kanske annars har ett tankkort/bensinkort som är ett mastercard du kan använda dig av?
e-kort? Skulle inte falla mig in att betala med ett riktigt plastkort. I alla fall Swedbank tillhandahåller detta gratis.
Is that him? That's the buffet table. Well, how can we be sure unless we question it? The D just stands for digital. The amp turns itself on and off between notes to save power. Yeah! I love reading, and my head isn't even close to the shape of an egg! It's more the shape of an apple, or maybe an orange, but a BIG orange, more like a grapefruit really... Är klubbmästare i SVAVEL.
paypal godkänner inte maestro ;( o vox tyvärr driver ja eget med min styvfar så hinnerk nappt med fritid ännu mindre banken :( o e kort funka inte :( jaja får lösa det på något sätt :)
/ Dennis ________________________ DIY måste vara en del av paradiset. Varför gav Gud oss annars MDF & lödkolven?