Hej. Någon som har åsikter om ovanstående högtalare?
Funderar på att köpa ett sånt kit. Finns det andra liknande högtalare högtalare man kan bygga? Ungefär samma mått, 3 vägs och ett rejält baselement =) är vad jag letar efter. Inte för dyrt heller.
Min erfarenhet från hemmabyggen är att det kan vara knöligt att få lådkonstruktionen att spela bra. Så lägg inte för mycket pengar i början utan skaffa dig erfarenhet och tag gärna hjälp av de som har /är kunniga inom området så du får lite hjälp under tiden. Börja med att köpa elektroniken, elementen etc och gör som ovan med lådkonstruktionen. Vänta dig inte världens 8:e underverk. Kul är det i alla fall.
quote:Originally posted by rpa
Funderar på att köpa ett sånt kit. Finns det andra liknande högtalare högtalare man kan bygga? Ungefär samma mått, 3 vägs och ett rejält baselement =) är vad jag letar efter. Inte för dyrt heller.
Rune
Hmm 2600:-/paret ?
Kanske jag har något grymmare åt dig om du gillar STORT. Ska ta några bilder senare. Du har ett PM.