Efter High Fidelitys review så vart jag ju lite intresserad av deras produkter och letar efter nytt förstärkeri till mina dynaudio contour 3.0. Läser man på deras hemsida (http://www.acoustic-reality.com/portal.asp) så verkar ju deras förstärkare vara världsbäst (nu är nog inte detta sant med tanke på priserna :)) men man vet ju aldrig hehe..
lite svåra att få lyssna på då det inte finns nån åf i sverige men dom ska finnas (enligt dom själva) på mässan i köpenhamn till helgen så läge finns där.
Jo såg att dom skulle dema förstärkaren och högtalarna i danmark men kan inte åka dit tyvärr. Undrar om man kan låna av dom på nåt sätt hmmm får kontakta dom..Dom letar ju tydligen ochså efter hifi återförsäljarje i sverige så man får hoppas att nån tar in deras produkter..
På Acoustic Realitys "Where to buy" sida står det:
There are now two great ways you can audition the products from Acoustic Reality:
If we don't have a dealer in your country you can Order Direct 3 weeks in-home trial. Your living room is our showroom. Safe, convenient and quick. Telephone and email support.
mvh Markku I have no special talents. I am only passionately curious. - Albert Einstein 1952
Direktlänk till priserna. Jag lyckades inte hitta priserna då jag klickade runt på sidan, fick dock denna länk per mail från Acoustic Reality då jag undrade över priserna.