Finns de att pröva i närheten av Norrköping, Uppsala eller Stockholm? Hur står sig CD 20 jämfört med andra i 10kkr-klassen? (funderar närmast på en Vincent CD-S6) CD 30.2?
Finns de att pröva i närheten av Norrköping, Uppsala eller Stockholm? Hur står sig CD 20 jämfört med andra i 10kkr-klassen? (funderar närmast på en Vincent CD-S6) CD 30.2?
Prova Bestsound eller Pause i Stockholm (kan knappt tro att jag nämner dessa namn då jag inte haft bra erfarenheter av dem men det var för länge sen, kanske de är bättre nu vilket jag tror).
Pröva med Esoterisk-hifi där jag handlat mina Primare grejer, bra priser.Nu har jag köpt via internet och telefonkontakt han Urban som driver affären är en mycket trevlig person att handla av "ett tips".
Har inget att komma med när det gäller geografin, men Primareprylar behöver aldrig be om ursäkt för deras kvalité. De kommer att stå sig mot de flasta i sin egen prisklass. Och i preventivt syfte: Nej, jag får inte ersättning för att komma med positiva utlåtanden om Primare. Jag tycker helt enkelt att det är bland det mest prisvärda som går att få tag på. Att de tillverkas i Svedala gör väl inte saken sämre?