Finns det någon riktig bra (3met) strömkabel minst 2 kvadrat tacksam för tips skall användas mellan väggkontakt och IsoTek - Aquarius EVO3 nätfilter......
Just Furutech nätkabel är dyrare på Ebay än här hemma. Hoppas det kommer något nytt tips på nätkabel på lösmeter som är rejäl och inte tömmer plånboken.
Ps. Har inte kollat nätkontakter på ebay, men RCA-Kontakter däremot kan man fynda på ebay jämfört emot här hemma. Och även signalkabel på löpmeter kan man hitta billigare än hemma.
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Även jag nyttjar http://www.hifisentralen.no/forumet/torget-annonse-nr-115277 rakt genom (köpte mina för många år sedan dock). Konsekvent kopplat från elskåp till list och vidare till respektive apparat. Kabeln står sig mycket bra i de tester jag gjort. Oftast större skillnad mellan de olika nät/apparatkontakter som jag provat med...
(kommer strax lägga ut annons på några sådana kablar som är sammanbyggda med nätfilter som jag har över...)
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -
Ölflex är väldigt bra kablar.. kostar inte många kronor metern.. Jag har nog säkert några stumpar hemma du kan få ta.. Kan kanske ha nån på jobbet möjligen..
"syftet är som sagt att efterlikna ett transistorsteg.."
möjligt.. ganska säker på att jag har 4x1,5 på rulle och så har jag en stor kartong med avkap av diverse dimensioner.. ska kolla där när jag kommer hem..
"syftet är som sagt att efterlikna ett transistorsteg.."