| Author |
Topic  |
|
|
MaS
Member

423 Posts |
Posted - 2003/02/15 : 01:09:07
|
Här lär man ju sig nya artister, typ Diana Krall, Norah Jones osv.
Lyssnar just nu på Cajsa Stina Åkerström, som förmodligen kommer beställas i morgon.
Mvh MaS, snart glad som ett as |
I ain´t no nice guy after all. |
|
|
n00b
"Besan"

1532 Posts |
Posted - 2003/02/15 : 08:42:33
|
quote: Originally posted by MaS
Här lär man ju sig nya artister, typ Diana Krall, Norah Jones osv.
Lyssnar just nu på Cajsa Stina Åkerström, som förmodligen kommer beställas i morgon.
Mvh MaS, snart glad som ett as
Där är jag på din sidan =))
Och cajsastinas platta är superbra
//jonas |
Mer effekt åt folket!!! |
 |
|
|
nin
Semesterfirare

2425 Posts |
Posted - 2003/02/15 : 15:57:26
|
| Ja, det håller jag med om! Fast det har blivit FÖR bra eftersom jag köper sååå mycket musik nu...Inte billigt...Senaste ordern från Hotstuff sluta på 4100kr och då hade jag tagit bort skivor också!!! |
 |
|
|
n/a
deleted

552 Posts |
Posted - 2003/02/15 : 22:10:27
|
Jag tackar också, mp3 har betytt väldigt mycket för mitt musiklyssnande de senaste åren. Det största problemet är att det inte går att få tag på alla skivor som jag vill ha samt att jag har några skitbra låtar där jag inte vet vem artisten är eller ens låtnamnen... Synd att man inte kan bifoga mp3-filer i inläggen då skulle man kunna starta en tråd för "låtidentifiering"  . Man kan iofs lägga upp låtarna på egen server och länka till dom (om det är ok med moderatorerna???) |
Man borde inte sova. |
 |
|
|
millenniumking
Member

985 Posts |
Posted - 2003/02/15 : 22:31:49
|
mp3 har faktiskt gjort susen för mitt musik inhandlande! (plånboken tycker nog inte likadant dock) mp3:s har hjälpt mig hitta mängder av musik jhag annars aldrig skulle ha hört... |
 |
|
|
poppop
Member

460 Posts |
Posted - 2003/02/15 : 22:35:42
|
| När Audiogalaxy slutade funka så slutade jag mer eller mindre med mp3... Jag kör mac os9.1 så kazaa och direct connect funkar inte för mig. Men när jag väl går över till OSX så är jag back in business... |
Mono är underskattat! |
 |
|
| |
Topic  |
|