HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Fråga angående klubbstugorna..
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

BPM
Starting Member

36 Posts

Posted - 2016/09/04 :  19:41:42  Show Profile  Visit BPM's Homepage Send BPM a Private Message
Hej!
Då jag bor i sydost är jag intresserad av vad som händer häromkring, och hade tänkt bjuda på lite hifi-fika och sådär. När jag försöker öppna sydost får jag dock alltid upp att jag inte är behörig att se forumdelen trots att jag är inloggad. Hur funkar egentligen dessa stugor? Är det invites only?

Marantz SR7002, LTS 3v-f1, 5xEAD100HD, Tannoy 4" Dual Concetric, 4xCSS SDX10, iNuke 3000, Audiolab 8200CD/DAC, Antimode, MiniDSP 2.4, Foobar och Tidal Hifi. http://www.minhembio.com/BPM/

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2016/09/04 :  19:44:38  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Du är inne på rätt spår, ta kontakt med klubbledaren för den klubbstuga du vill bli medlem i så löser det sig :)

*edit*
Drkim är den du vill skicka ett pm till :)

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Edited by - johan.björklund on 2016/09/04 19:45:58
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2016/09/04 :  19:49:56  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Drkim is da man å svarar han inte kan du kontakta mig.

Vi ska ha date inom sydost om 2 veckor.


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

BPM
Starting Member

36 Posts

Posted - 2016/09/04 :  20:06:47  Show Profile  Visit BPM's Homepage Send BPM a Private Message
Tackar!
PM skickat till Drkim.

Marantz SR7002, LTS 3v-f1, 5xEAD100HD, Tannoy 4" Dual Concetric, 4xCSS SDX10, iNuke 3000, Audiolab 8200CD/DAC, Antimode, MiniDSP 2.4, Foobar och Tidal Hifi. http://www.minhembio.com/BPM/
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000