Jag har prenumererat på Stereophile i drygt 3 år nu. Tidningen kommer inte direkt med jämna mellanrum, sist kom de två senaste numren i samma plastinpackning, har en gång fått 2st på samma sätt, en gång upphörde den komma helt i 3-4 månader.
I ett brev jag skrev till John Atkinson för en tid sedan uppmärknsammade jag precis samma sak, han skrev personligen tillbaka, menar att de tidigare haft problem med detta till vissa subscribers.
Någon annan som upplevt att tidningen verkar dyka upp när den helst vill det själv?
n
--------- När Tigern Springer Ur Djungeln; Springer Djungeln Ur Tiger
Har inte fått min ännu. Har haft problem förut. Vid ett tillfälle kontakade jag John A, varpå han skickade en i vanligt kuvert medelst A-post. Portot kostade närmare 100 pix vill jag minnas.
mvh
"It was never supposed to be a hit. It was supposed to be a Joe Morello drum solo"
Jag har råkat ut för ungefär samma saker som du. Under en period om två år fick jag aldrig de nummer som innehöll "Recommended Components" listan. Tydligen var dessa nummer "heta" hos distributören. Nu har det dock fungerat under en tid, så jag har dristat mig till att förlänga min prenumeration ännu en gång...