| Author |
Topic  |
|
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2003/02/19 : 08:54:48
|
Jag kommer ihåg när jag var på hotell Opalen i Gbg hösten 1992. Det kan man verkligen kalla high end mässa värsta av det mesta. Där kunde man tex. beskåda skönheter från Krell KAS en läcker historia i mono utförande med separata nätdelar till varje monoblock  Thiel´s värsta, Infinity´s värsta mfl. Många fler, Ja kort sagt det värsta av det mesta. I dag när man går på high end mässa är det ja typ in steget i high end världen.
Jag skulle vilja ha en mässa med allt det där helt absurda, är med igen. Tänk Krell Master reference monoblock, Mark Levinson 33, Accuphase M8000 monoblock . Jag topp of the line av allt, det var mer av det tidigare. Jag vill ha mer av det!!!
Mässan i sthlm var bra inget snack om det, och även Arken mässan va bra men det är fortfarande bara in steget i den riktigt tunga världen.
Det är som när man går och tittar på bilar, man vill se det värsta. Det andra kan man se varje dag om man vill. (en dålig acimilering kanske)
Kort sagt jag vill se top of the line grejorna igen |
--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu |
|
|
Jadde
Member

1166 Posts |
Posted - 2003/02/19 : 09:24:26
|
| vart är vi på väg... |
 |
|
|
erik
Member

311 Posts |
Posted - 2003/02/19 : 09:51:43
|
Åk till London Heathrow Show. Där fanns det mesta du frågar efter. Mässans sämsta ljud var Dreampipes med GamuTs största monoblock. Olyssningsbart! Det var iallafall kul att se alla värstingssaker. Tyvärr spelades dey inte på Spectral, jag skulle verkligen vilja höra dem.
/Erik
www.skrivihop.nu
|
Blås på! |
 |
|
|
Nagra
Member

764 Posts |
Posted - 2003/02/19 : 10:05:36
|
| Tyvärr är ,marknaden i Sverige inte så stor, så dom är väl inte intresserade av att ställa ut här med värstingarna. |
ACCUrate PHASE |
 |
|
| |
Topic  |
|
|
|