Snacka om hype. Hur kan en för all del bra debutant vinna hem alla flera tunga kategorier, i mördande konkurrens dessutom. Märkligt men kul för alla er som gillar henne.
håller med SZR helt och fullt skivan ÄR hissmusik visst det finns 2-3 bra låtar men skiva är sömnig in absurdum något tråkigt för mig som alltid spelar skivor ifrån början till slut
Har inte hört henne men eftersom hon var med på Grammy så finns väl ingen anledning heller... Klubben för inbördes beundran och ett marknadsföringsjippo är min åsikt... Ni är antingen med mig eller mot mig...
/G
"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo
Jag tycker hennes musik är ganska bra. Rösten är trevlig och några av låtarna är riktigt bra men som helhet tycker jag att skivan är ganska tråkig. Det är inget man lyssnar på i ett sträck.
Hon kanske var värd någon grammy men inte alla dem hon fick.
Jag förstår inte varför Norah Jones är ett så stort ämne. Kathryn Williams har inte någon skolad röst, men hennes låtar känns till skillnad från det jag hört av fina damen Norah angelägna och äkta. Lyssna på senaste skivan "Old Low Light".