Jeg har en EC 4.5 og AW 100 dmb slutsteg som jeg skal ha CD spiller til.... Ettersom jeg har balansert inngang på forsteget kan jeg tenke meg en spiller med dito utg. Har vurdert Vincent S3....,men er det noen som har erfaring med den....? Evt forslag til andre muligheter....,kanskje noe brukt i samme prisklass....?
Electrocompainet har en spelare som har fått lysande kritik den bör matcha dina prylar bra har själv inte lyssnat till den tyvärr,high fidelity testade den och klarade sig galant. Mvh
quote:Jeg har en EC 4.5 og AW 100 dmb slutsteg som jeg skal ha CD spiller til.... Ettersom jeg har balansert inngang på forsteget kan jeg tenke meg en spiller med dito utg. Har vurdert Vincent S3....,men er det noen som har erfaring med den....? Evt forslag til andre muligheter....,kanskje noe brukt i samme prisklass....?
--------------------------------------------- emc1 CD spiller fra EC är den du skall ha om du har råd. Äger en själv och är nöjd med den. Lite omständig att ladda skivor efersom den använder skivpuck men ljudmässigt en fullträff.
Ehh.... sat cd-fix...? Jeg er ikke helt innsatt i alle merkene enda....er det hele navnet..? Finner jeg den på nettet et sted...? (sikkert et dumt spørsmål)