HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Butikshyllan
 Utgångstrafos mm REA Rean slut
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Erik Andersson
Member

1950 Posts

Posted - 2012/09/25 :  12:49:13  Show Profile  Visit Erik Andersson's Homepage Send Erik Andersson a Private Message
Massor av fynd för den som bygger rörförstärkare! Utgångstransformatorer Singel-End och Push-Pull, nättransformatorer, elektrolytkondensatorer samt div komponenter bortvräkes! Restlager från prototyper samt begagnat och nytt. Allt finns i anslutning till Hesselvall Audios demolokal Torgvägen 3 Sollentuna. OBS! Privatförsäljning, endast för avhämtning. Skynda,fynda, först till kvarn... Försöjningen pågår Tors-Fred-Lörd 27-28-29 Sept. Kl 12-19
Telefon 0730/468 497 Välkomna

Tack alla trevliga hembyggare som hittade till vår lilla krypta. Jag sålde det mesta mycket billigt, men jag tycker det är bättre om någon kan använda prylarna, i ställlet för om de skall ligga hemma hos mig och skräpa, vilket de gjort i många många år. Jag noterade även ett intresse för TV-linjeslutrör, likriktare mm jag skall plocka ihop vad jag har där och återkomma.

http://i792.photobucket.com/albums/yy209/olah1/DSC_0002_1024x715_zpsd4d6f99d.jpg

Medverkade till den nya "rörvågen" på 1980 talet
erikasson@telia.com


Edited by - Erik Andersson on 2012/09/29 21:07:09

Imperial
Medlem i AÖ

2563 Posts

Posted - 2012/10/12 :  22:57:45  Show Profile Send Imperial a Private Message
Tja!

Vill du ha flera sådana rör så vet du att det finns i en skuta nära dig

/

Rör å tillbehör när jag är med i matchen.
jbl2480@hotmail.com
Deltidare på Hifikit
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000