Videokasseter men ingen video, verkar konstigt... Som alltid föreslår jag att du använder TVn som fyllmassa till något närbeläget vägbygge. TV är varken snyggt eller nyttigt; kasta ut den och njut av musiken istället!
Även jag är naturligtvis sugen på att få reda på hur det låter. Högtalarna är vrålsnygga!
What can be said at all can be said clearly; and whereof one cannot speak, thereof one must be silent.
ja, vidokassetter men ingen video, den står på en annan våning...mor vill inte ha mina gamla filmer skräpandes där...
hur låter de? bra är mitt svar...svårt att beskriva ljud och jag har inte mycket att referera till när jag lyssnar men jag tycker att de har tydlig diskant och de är väldigt baskompetenta. de klassade ett par magnat vector needle som jag jämförde med iaf.. (kanske inte så mycket att skryta med)
hummma..teven som fyllmassa...heheh har funderat på det men den är bra att ha ibland..trots att den är avstängd för det mesta. stereon däremot är alltid på, tom när jag inte är hemma och det är inte så populärt hos päronen. måste skaffa en egen lya snart
klart jag kommer ihåg dig johan. vi hade en go diskussion vill jag minnas.
hrmmm...liten konstig jargong över mitt Go kan tyckas men det är så man säger häromkring
nej tyvärr har haft fullt upp och inte hunnit göra några större förändringar...jag har fixat spikes i alla fall och det gjorde susen... till sommarn kommer nog lite filterförändringar. diskuterade mina filter med epkpeng och fick en hel del bra tips!
nej han har inte varit hos mig och mätt, men han tittade på mina mätningar. inget fel på dina tips förutom att jag inte har kvar dem ;) klantig som man är :(