"Duevel-tefaten" lät rätt så diffust. Inte direkt illa, men ljudet präglades av en disig suddighet. Detta beror mycket på att de är rundstrålande och ger starka ljudreflexer från närliggande väggytor. Om man absorberar dessa, så kommer tydligheten att öka.
n00B:> Ja hon med guldfodralet och rosa håret såg trevlig ut, men var inte bäst. Kommer du inte ihåg när vi var på väg ut från "Grubstad-North-Steindl-Vitus-rummet" den sista dagen när den långa smala brunetten var på väg in? Men du missade förstås henne som med en massa andra då du oftast lyckades titta på annat, det var väl apparaterna du hellre spanade in...
Tänkte att jag skulle slänga upp lite fler sköna bilder men denna gång mer på personer faktiskt. Så nu kan ni se hur kul vi hade =))
nere till vänster Adam ovanför jag till höger plaudio och nere robban
Här kan man iaf se Donald North nere till vänster och man ser Jörgen på Ultimate lite ovanför. Öhman skymtar man också. Sen kan man se jättelite av jmlab =) Mede ryggen mot har vi Peter Breme från river (hur det nu stavas)
Öhman och en halvbakis något överspänd n00b
Denna kan man ju inte låtabli att visa =))
Rörklocka.... Något för er rörtokar
En galen tysk som körde ett 2+2+2 system, kanske någon annan som var med kan beskriva det lite bättre. Dom tappade mig lite i teknikpratet men bra lät det helt klart
Vi får väl se om Öhman kan bidra med lite bilder, han tog mängder med sånna och då kanske vi kan få upp HerrKnoppen på bild också =)