HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Technics SL200K........tillbaka
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

matta

627 Posts

Posted - 2009/07/06 :  09:38:19  Show Profile Send matta a Private Message  Reply
Vad hände med dina ProAc

Marantz -> Leben RS-100 + Leben CS660P <- EAR834P <- ZYX R-1000 Airy3 <- Continuo+Cantus =>Tannoy Kensington se (ihopsnörat med auditorium 23)
Go to Top of Page

Klenkar

1157 Posts

Posted - 2009/07/07 :  20:59:19  Show Profile Send Klenkar a Private Message  Reply
Ville testa något nytt

...at the gates of hell I will swing my sword, converting the souls of the non-believers...
Go to Top of Page

Elgstrand

473 Posts

Posted - 2010/02/14 :  01:24:51  Show Profile  Visit Elgstrand's Homepage Send Elgstrand a Private Message  Reply
Såg att du säljer? Inte din smak? Snyggt oavsett

Its not about vintage, its about good music.
Go to Top of Page

Dennis

151 Posts

Posted - 2010/02/15 :  14:08:15  Show Profile Send Dennis a Private Message  Reply
synd du byggde egna kablar har ett par riktigt grymma kablar med speakon 4*4 kvaratare :P hehe

/ Dennis

Klenkar

1157 Posts

Posted - 2010/02/15 :  22:20:53  Show Profile Send Klenkar a Private Message  Reply
yepp, vinylen står och dammar! Gillar brusfritt HDD-ljud.
Egna kablar........det var länge sedan jag spenderade mkt pengar på kablar.....sablar, glömde Jenakabeln som sitter på mina lurar, den är cryobehandlad och allt. Terminerad med gördyra Furutech rodium.
dd

...at the gates of hell I will swing my sword, converting the souls of the non-believers...
Go to Top of Page

Klenkar

1157 Posts

Posted - 2010/03/21 :  23:55:55  Show Profile Send Klenkar a Private Message  Reply
Ny rem och nål...........känns bättre med en billigare vinylspinnare....tror jag!

Edited by - Klenkar on 2010/03/21 23:56:19
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000