Helt från ingenstans så landade det en knappt använd Pro-ject RPM 5 hemma hos mig utrustad med Benz micro gold pick up och extern motorstyrning så behövdes bara kompletteras med riaasteg som funkade med MC-pick up och två par hyggliga signalkablar.....de kom idag.
Det låter bra,mycket bra!
Tänkte bara göra en heljustering på arm och nål så man är säker på att inget flyttat sig under transporten.(Jocke....Hallå!!!! kaffet är klart)
Nu känns det på nått konstigt sätt att man är klar.
Kul att få se lite bilder till slut. Ska ta mig i kragen och hälsa på någon dag framöver, jag har ju tydligen blivit bilägare igen, lite mot mina principer och mot mina intetioner. Men det är en trevlig väg, att köra ner till dig, speciellt med mitt lilla dumköp.
Trist när man svara på annonser och säljaren inte ens kan bemöda sig med att svara om de är sålda eller inte,annonsen är kvar men det kan ju finnas naturliga orsaker så än så länge så hoppas vi......
God fortsättning får väl jag skriva då :) Jo jag ville ju att tomten skulle ha med sig de däringa Cremona i graphiteutförande som jag såg i en annons,men säljaren svarar inte på mailen och annonsen finns kvar så det blev väl inget denna gång Men det får vi ju ändra på att det var för länge sedan... Bor du kvar i Norrköping?? Själv bor jag kvar och jobbar numera dagtid som "normala" ljudnördar!