Begnt vi får dricka whisky någon dag. Var till bror min och drack nu då han fyller 35 men det håller inte riktigt min standrard. Tror jag får köpa mig en Ardbeg och komma om till dig nån eftermiddag. ^^
Ser ju bra ut!Har du skilda lådor för dom olika elementen i dörren eller? Jag har modellen mindre av GZ basen som bara ligger numera, ganska skaplig pjäs på 12" när den väger 17kg bara elementet, skulle vara roligt att testa som hemmasub men var ska man hitta ett steg med runt 1000rms bara för att testa
Nej jag har inte åtskillda lådor till elementen. Skall påpeka att jag inte har någon gz bas utan det blev en JL Audio w612v2 som jag är något fruktansvärt nöjd med.. Vi hoppas väl på att bli klar påskveckan med båda bilarna så det lär bli en del byggande..
Johan: resten av bilen ser väl inte ut så märkvärdig. Som bas har en en 12" från jlaudio som jag eventuellt (för att få fram den där berömda näsblodsfaktorn) kommer att kompletteras med en till då jag har effekt för två iaf.
Uppdaterar lite. MDS midbasarna byts strax ut till JL Audios elaka 6.5". Ett JL Audio 4kanalssteg har tagit plats før att driva framsystemet. Och jag funderar på att byta ut DLS systemet mot ett JL Audio System fram.
Verkar ju poppis med att köra digitalt idag.. från dator eller liknande. Tänkte att det kanske är några här inne som kan tycka till lite med olika lösningar.
Låter ganska bra nu.. jag har faktiskt bara ställt högtalarna där de står.. inte rört dem något alls.
ezon stegen är kvar.. cdspelaren står i garderoben och jag kör en yellotec dac via datorn. aldrig jämfört dacen mot cdspelaren. jag väntar på nya högtalare något som vi hållit på med i en 3år tror jag ;) blir ganska genomarbetat då..