jag slår nog ändå ett slag för skilfing på grund av att du kan få alla hyllor med fjäder upphängning till skillnad mot solidtech där man bara kan få de i mitten med fjädrar. För att kringå det problemet kan man ju alltid köpe feet of silens och sätta på de översta respektive understa hyllplanen men då känns det som att det springer iväg men pengarna. Om du är intresserad av en skilfing så finns det en till salu i GBG. http://hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=12250 Länken är gammal men jag vet att han har den kvar. Lycka till med bänk köpet..........
Skilfing gör, så gott jag kan höra, sitt jobb, eller snarare jag hör inte.... Dessutom har S kommit med några svarvade träkoner som man kan sätta under apparaterna för ytterligare förbättringar.
Det var just de svaravade konerna jag inte ville betala 2500:- extra för per hyllplan. Klart man kan kringå problemet med att sätta feet of silence under hela racket men då måste det göras vid beställning och då landar det på ett nypris på 10 lakan.
Ev. har jag en Standdesign Mod.Saturn5 till salu den är gjord i ljus trä och har 5st glashyllor men pga hyllorna vill jag inte skicka den.Om du är intresserad pm:a. Mvh