jOakim: Nejdå de skall inte in där blir lite avig känsla. Det kommer komma in högtalare från ett märke som heter Audes de är inte reprenterade här i Sverige men det löser sig =) Det kommer även hoppa in en Sharp Xv-Z 9000 E alt en crt från Electrohome Marque 8500 svårt att bestämmamig hehe angenämt problem.
Martinez: Hehe ja det skall vara mörkt o fint färgen ser bättre ut "live" och är rikitigt coll när det är dämpad belysning.
Sedan har vi ett projekt på G i lobbyn där det kommer bli "dungeon" känsla o vi får bestämma. Även fönster gluggen (service luckan) kommer få ett härligt skräcktema hehe
Kul att gå loss lite nu när man har chansen.
Är det någon som vet vad som skulle funka bra under EU pallar som vi hade tänkt ha under biostolarna (kläs med pontade 22 mm spån) hade tänkt mig typ hockey puckar för att frilägga EU pallarna från golvet ?
Det ligger i Majorna/masthugget och vi kommer ha lite roliga tillställningar med bla forumsträffar så alla både kan lära känna varandra samt att vi kommer kunna jämnföra olika leksaker på ett enkelt sett.
marcus: JOdå det är litegrann om man säger så =) men det är såå kul att äntligen få gå loss som man vill =)
Slänger in 3 bilder så totalt 199 bilder.. Kunde inte hålla mig blev en bild till som jag tänkt vänta med då det ser lite mesigt ut nu men som kommer bli tufft när det är klart.
Det kommer bli lite skräcktema i det rummet närmare bestämt The Ring.
Om du vill =) hehe vi har faktiskt fått lite hjälp från olika forums medlemmar som vill vara med och leka =) Zicronics har varit med väldigt mycket, Tbx kom förbi igår, + ca 3 andra lokalen kommer trots allt vara öppen för oss att testa stuff i och kolla lite film osv.
Efter varit slappa i ca en vecka med både bilder och jobb så har vi fått fart igen. Denna dag så har det tagits hål i ett par tjocka betong väggar för ventilationsrör samt kran på utsidan av fasaden för fastis skall få vatten utan att behöva gå in i lokeln.
Vi sätter ännu mer fart efter 17 idag så vänta er mer bilder ikväll
Uppdaterar idag Onsdag 21 e med 31 bilder på håltagningen satans vilka borr han använde hehe
Macho är bara förnamnet efternamnet vet jag inte bånge kanske hehe Mvh