HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Jag fick också paket (2 av 2)
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Skurt
Medlem i AÖ

272 Posts

Posted - 2004/11/19 :  19:40:35  Show Profile Send Skurt a Private Message  Reply
Nu har jag fått det andra paketet Bjuder här på två intetsägande bilder till att börja med:

Paket:


Halvöppnat paket:


Forts följer...

//Erik

Skurt
Medlem i AÖ

272 Posts

Posted - 2004/11/19 :  23:38:16  Show Profile Send Skurt a Private Message  Reply
Vad har vi inuti då... jo då, ännu ett paket





Några gissningar?

//Erik
Go to Top of Page

mangew
Semesterfirare

2297 Posts

Posted - 2004/11/20 :  00:42:29  Show Profile  Visit mangew's Homepage Send mangew a Private Message  Reply
En AirTangent-arm


*** Luleå Hockey ***
*** Manisk flugfiskare ***
*** Driver MW sportfiske ***
Go to Top of Page

andreasb
Member

67 Posts

Posted - 2004/11/21 :  10:58:47  Show Profile Send andreasb a Private Message  Reply
en mycket liten kyrkorgel
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2004/11/21 :  11:33:21  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Skivspelare ?!? Med tonarm (till din nyinköpta PU)

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

Skurt
Medlem i AÖ

272 Posts

Posted - 2004/11/21 :  12:58:54  Show Profile Send Skurt a Private Message  Reply
Ingen Airtangent och ingen skivspelare, men ganska nära. Tyvärr ingen kyrkorgel heller Det är ett RIAA-steg, närmare bestämt E.A.R 834P.

Dålig bild bakifrån:


Fram:


Inuti:


Rör:


3 st ECC83or är det i den. Tänk om bara tonarmen fungerade Nåja, det kommer... Tills vidare får jag nöja mig med CD-spelaren.

//Erik
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000