Author |
Topic  |
UnholyRishna
Member

409 Posts |
Posted - 2005/05/16 : 21:10:40
|
Haha,, där ser man! Det var min bror som sålde, men jag var närvarande vid tilfället. Tänkte att det kan väl inte finnas två personer i Tomelilla som båda har ett par silvernight och som har en rörupsättning där bara det ena är ett ROD-rör 
Mvh / Martin |
Vad vore livet utan musik, förmedlat på ett vettigt sätt ;-) |
 |
|
johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts |
Posted - 2005/05/16 : 21:11:04
|
quote: Vad skulle hända om herrarna Björklund och Jeppsson hade husdjursträff, skulle det bli ultimate fighting och isåfall, vem skulle ta hem segern?
Det sker en husdjursträff hemma hos mig 1 gång per månad o Pers kultingar förlorar varje gång 
Per
Då har jag o Eva en anledning till för att komma ut o hälsa på igen. Jag vet hur det lät mot slutet sist så nu är jag riktigt nyfis ! |
>musik förmedlingen< Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
|
 |
|
PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts |
Posted - 2005/05/16 : 21:13:45
|
Tyvärr besitter jag inte tillräkliga kunskaper när det gäller rör-byggen, nån gång ska man väl prova det också.
Till saken hör att jag kanske har en kanontransistor på G    |
Är numera säljare av biostimulerande grejor.....
Är lagliga grejor.......
HiFiForum.nu det kloka forumet.
|
 |
|
jeppe72
Member

1492 Posts |
Posted - 2005/05/16 : 21:26:56
|
quote: Till saken hör att jag kanske har en kanontransistor på G
Accuphase E-? |
Retro låter fint. |
 |
|
PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts |
Posted - 2005/05/16 : 21:39:09
|
Hehehe, här är en del på G
Unholyrishna, din brorsa vill kanske ha blocken igen När jag körde från Bara tänkte jag att de där Carlsson högtalarna som vi provspelade med kunde man ju också försökt att köpa loss, lät förbannat bra. |
Är lagliga grejor.......
|
 |
|
UnholyRishna
Member

409 Posts |
Posted - 2005/05/17 : 16:38:57
|
Haha,, javisst låter de Carlssonhögtalarna trevligt. Men om han sålt dem så hade jag strypt honom!! Det e nämligen mina Carlssonhögtalare och de e så svåra att hitta att jag aldrig kommer släppa dem Ska ha Oa51:or som bakkanaler så småningom och behåller därför båda mina par. =)
|
Vad vore livet utan musik, förmedlat på ett vettigt sätt ;-) |
 |
|
PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts |
Posted - 2005/05/20 : 22:30:05
|
Nu driver jag banden med en Accuphase P-360, till basarna lämnar ett Adcom GFA-555 kraft till. Behringer CX-2310 har fixar delningen.
Det här låter bra, stor öppen ljudbild, högisarna vill ha kräm, och det får dom nu.
Har jag tur blir det en bryggad Adcom till varje bas nästa vecka.
|
Är lagliga grejor.......
|
 |
|
Topic  |
|