HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 suntripper´s håla
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

suntripper
Starting Member

10 Posts

Posted - 2005/06/07 :  01:04:19  Show Profile Send suntripper a Private Message  Reply
Hej!
Jaha då var det min tur då.
Roger heter jag, bor i Karlskrona.
Mitt intresse började när jag fick min första löning, eller halvåret innan kanske .
Iaf så köpte jag ett par MTX minns inte vad de hette exakt men det var 2 12:or i varje så de spelade en massa bas och hela lönen gick åt hehe.
De drevs av en integrerad Onkyo, allt detta begav sig någon gång runt -92 -93.
Åter till nuläget då.
Jag ska inte säga att jag har ett gediget intresse men jag lyssnar en del på musik och jag vill att det ska låta hyffsat iaf...(får ju lite mindervärdes kompelex när man sitter o glor på era fina anläggningar :) )
Jag har försökt köpa bra hifi för pengarna, (har endast gott på recensioner och omdömmen) men tycker jag har fått till det ganska bra det hela är en blandninga av "kina-hifi" och svensk kvalité.
Anläggningen består av 90% import och 10% som är köpta här i sverige.
För att ge en liten ledtråd så har jag köpt vad man kan kalla slutklämmen här i sverige, så får ni gissa lite :)
Ska försöka hinna pilla in lite bilder under morgondagen (läs när jag sovit :)) så får vi c vad ni säger

/mvh Roger

wallraff
Member

1077 Posts

Posted - 2005/08/16 :  08:33:28  Show Profile Send wallraff a Private Message  Reply
Nu har det gått två månader... Vaknat än?

//alla Karlskroniter är inte lika sömniga ;)

"I'm easy to forget, I'm just the leadsinger!"

Almost Famous
Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2005/08/20 :  18:59:41  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply
Kom igen nu suntripper. Sommaren är kort!

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000