Måndag fjukking måndag. Jag känner mig som en tvärpurken unge som stampar med foten i marken och med all sin 4-års trotts säger: jag vill inte jag vill inte jag vill inte!!!!
Kastrullen med spad från en burk Bullens pilsnerkorv ger ifrån sig små ljud trots att den står helt stilla och måste ha kallnat för minst sex timmar sedan...
"För mig påverkar inte priset kabelns elektriska egenskaper och därmed deras påverkan på ljudet"
Förba--ade hardjä-el! Harar hör hemma i skogen och inte på trefilig motorväg.
Blir ju spännande att se om jag hittar fler saker som gått åt pipan än plastdetaljerna i luftintagen nedtill när det blir ljust. Förhoppningsvis räcker det med den underhållningen men herr Murphy säger väl något annat.
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
Känner mig på dj...lskaps humör... Hade vart roligt att sätta på Motörhead "Bomber" riktigt högt i 10 min. för att sen låta det bli knäpptyst i huset igen Sedan när jag träffar någon granne i huset under dagen låtsas som ingenting Jag leker bara med tanken....
Man blir svart om munnen om man ljuger eller suger på ett avgasrör
får sådana bilder att man kortar av ett ben och ett och ett och ett och ett och....tills man sitter vid ett "japanskt" bord med sammanbitna tänder mumlandes "det var precis så här jag ville ha det"...;)
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel