HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

PetterPersson
Brutal-Harry 2007, 100.000-klubben

5803 Posts

Posted - 2008/10/17 :  14:04:00  Show Profile  Visit PetterPersson's Homepage Send PetterPersson a Private Message  Reply
Jag har gjort mitt eget soffbord, men det var ju anpassat efter
förra soffan och då passade det utmärkt Får ta och komma på
något smart för att höja upp det senare. Nu är det så att benen
precis går under soffbordet om man drar det åt sig...
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2008/10/17 :  19:59:08  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
Nu står det två såna där Saabar framför huset igen, en blå och en svart.

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2008/10/17 :  20:05:21  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
quote:
därför gör man sina egan soffbord..

Vi hade ett uttjänt matbord stående. Lite renoveringsbehov å så. Vi funderade på att slänga skite.... bordet menar jag, men så fick jag en snilleblixt. Vi sågade av benen till lämplig längd och vips hade vi ett "rustikt" och fint soffbord. Lite sandpapper, lack, ljusgrå lackfärg och en skvätt kärlek så tror jag att det kommer att bli ett superbra soffbord. Funktionen finns där. Vi trivs med det, men jag vill piffa upp det lite.

I övrigt så har jag kopplat in min Fars dator till stora platt-tvn och föreslagit för tusende gången att han bör byta Vista mot Linux. Han är gravt missnöjd med Vista, men verkar lite rädd att ta steget. Han har redan Debian testing på en dator, som han använder regelbundet.

Johannes.
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2008/10/17 :  20:09:01  Show Profile Send hal a Private Message  Reply
quote:
Nu står det två såna där Saabar framför huset igen, en blå och en svart.

Här står det en silvergrå Saab, också framför huset Vill inte vara överdrivet konspiratorisk men det ligger en isskrapa i vindrutan. "Kylarservice" står det på den.

Inte nog med det, isskrapan är blå !

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2008/10/17 :  21:22:53  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Jag såg "Johan" stå i boxershorts med en rottweiler. En korsning av värsta sort!
Go to Top of Page

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2008/10/17 :  21:35:50  Show Profile Send bearwik a Private Message  Reply
Sätt hjul under soffbordet, javligt praktiskt

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066

Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2008/10/17 :  21:49:52  Show Profile Send hal a Private Message  Reply
quote:
Jag såg "Johan" stå i boxershorts med en rottweiler. En korsning av värsta sort!

Hur var hunden då ?

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2008/10/17 :  23:21:01  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Fråga Johan. Jag var bara betraktare.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2008/10/18 :  10:22:51  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
EN ny sorts böna idag,,, Lite annorlunda smak, men klart gott.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2008/10/18 :  17:31:59  Show Profile Send bearwik a Private Message  Reply
Idag blir det tacos

Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2008/10/18 :  17:40:11  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
Nu blir det Supertux med min yngsta son.
Go to Top of Page

Nicks
Member

1943 Posts

Posted - 2008/10/18 :  17:51:02  Show Profile Send Nicks a Private Message  Reply
Falsk anka ikväll

Hihi. :)
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2008/10/18 :  19:30:32  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Idag blev det "steg-potäter-artor-morödder-sausa-midda".
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2008/10/18 :  20:17:56  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
raaaaaaaaaap........

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.

Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2008/10/18 :  20:18:26  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
Trött!
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2008/10/18 :  22:57:41  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Vad gör ni? Jag gör inget.
Go to Top of Page

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2008/10/18 :  23:54:26  Show Profile Send bearwik a Private Message  Reply
Jag vill gå och lägga mig, men har åtta timmar kvar att jobba

Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2008/10/18 :  23:59:14  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Örk
Go to Top of Page

Nicks
Member

1943 Posts

Posted - 2008/10/19 :  00:16:14  Show Profile Send Nicks a Private Message  Reply
Precis avslutat en god middag med goda vänner, god efterrätt, god whisky, god öl, god stämning. Livet är rätt gött ibland

Hihi. :)
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2008/10/19 :  06:59:37  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
Har sovit. Fortfarande trött.
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2008/10/19 :  09:39:24  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
förbereder flytten och det är aptråkigt. Håller på och fixar med jobbet med, det är tråkigare. Tråkigast av allt det är söndag och jobbedags imorgon.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

Lech
Member

1353 Posts

Posted - 2008/10/19 :  12:32:15  Show Profile Send Lech a Private Message  Reply

Kära Make!
Jag skriver detta brev för att tala om att jag lämnar dig för gott.
Jag tycker jag varit en god hustru i 7 år och jag tycker att jag inte fått någonting för det.
De sista veckorna har varit ett ¤%#@$ <mailto:¤%25#@$> !!
När din chef ringde och sökte dig och berättade att du sagt upp dig idag så rann bägaren över.
Den sista tiden har du kommit hem och inte märkt mig alls. Jag har klippt håret och fixat till naglarna.
Jag har lagat till din favoritmat och till med haft på mig ett nytt raff-set, men du kommer hem, kastar i dig maten och tittar på sporten och går och lägger dig.
Du talar aldrig om att du älskar mig, kramar mig aldrig så antingen är du otrogen eller så älskar du mig inte längre, i vilket fall som helst så är jag ute ur ditt liv för alltid nu.
Om du försöker få tag på mig så glöm det. Jag flyttar till DIN BROR, hoppas du får ett bra liv.
Din Ex-fru.

Kära Ex-fru.
Inget har gjort mig gladare än ditt brev.
Visst, vi har varit gifta i 7 år, men en bra fru är allt annat än du varit.
Jag tittar på sport jämt för att slippa höra ditt gnäll, men det lyckas inte så bra...
Jag märkte att du klippt håret och det första jag tänkte var att du ser ut som en kille.
Naglarna håller du ju jämt på med...
min mor har uppfostrat mig att inte säga nåt om jag inte har nåt snällt att säga.
Du måste ha förväxlat min favoritmat med med min BRORS, för jag tycker inte om fläsk.
När du hade raff-setet på dig så hade du inte tagit bort prislappen.
Det kostade 499:- och jag tappade sugen eftersom min BROR lånade en femhundring i förrgår, jag hoppades att det bara var en tillfällighet, men tydligen inte.
Jag har trots det älskat dig och hoppas att vi skulle kunna få det att fungera.
Så när jag vann drömvinsten på lotto förra lördagen kunde jag kvittera ut närmare 70 miljoner.
Jag sade upp mig idag och var iväg och beställde en jorden-runt-resa för oss två, men när jag kom hem så var du borta....allt händer av en anledning antar jag.
Jag kan bara hoppas att du får det liv du önskar med min BROR.
Jag har pratat med min advokat och eftersom du skrev det där brevet så får du inte en krona av vinsten.
Så ta hand om dig.
MVH rik som fan och fri som tusan.
PS. Jag har nog aldrig berättat att min bror Evert var född som EVA, men det är knappast ett problem väl?

MVH
Lech

Analog,purist,fanatiker
Allt var inte bättre förr,men det mesta.
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2008/10/19 :  23:16:49  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message  Reply
Såja, nu är man tillbaka från svensexan i Göteborg.
Det var riktigt spännande......

Artphotography
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2008/10/19 :  23:38:22  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply

Har du boxats med en noshörning Dan !!!
Jag hoppas det inte är allt förjävligt skadat, ringer i morgon i ett annat ärende föresten.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2008/10/20 :  00:19:04  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Satan vad surt jag fes. Yiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaa!!
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.2 sekunder. Snitz Forums 2000