Jag kan inte använda mina E3c lurar till min Iriver H-140 brusnivån i irivern är allt för hög. Ska ta o fixa en liten dämpsats någon gång så att man minskar kännslighetet på lurarna.
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker
Låter i mitt tycke riktigt bra. Har också små hörselgångar...., använder mellanstorleken på medföljande pluggar. Koss the plugg är skrot i jämnförelse. Sonys 71:or kommer inte heller i närheten.
Idag testade jag nya Sennheiser CX 300. Mäkta imponerad måste jag säga! Lurarna sitter klockrent i mina öron, vilket är ovanligt. De stänger ute ljud väldigt bra. Ljudet den presterar är väldigt vuxet och homogent utan någon skärande diskant. Jag har lyssnat direkt ur kartong. Kanske liten svullen bas när man lyssnar när det är tyst runt om. Men väl nere på stan med allt brus runt omkring så fungerar det mkt bra.
Rek.pris är runt 700:- så helt gratis är dom inte. Olika storlekar av pluggar medföljer.
Bör tillägas är att jag inte har lyssnat på några andra lite dyrare in-ear lura. Men hemma sitter jag på HD600 och X-Can v3 så lite preferenser har man iaf...Oavsett så är jag förvånad över dessa små ting. Rekommenderas!