Jo, men då börjar det bli Arcam AVR300 pengar, å vete fasiken om ens försteget i Denon:en räcker för att kunna bräcka Arcamen. Men det är ren spekulation då jag inte gjort en A/B jämnförelse.
Det jag menade med det jag skrev om att man skall vara extra fundersam mot testresultat gjorda av generalagenten då de pekar på att någon produkt som inte säljs inom agenturen är sämre.
Men det är ju bara min tanke.Dock så är de ju generalagenter för Denon. Det här behöver inte på något sätt peka på att produkten skulle vara sämre, bara att man bör läsa testresultaten med det i ögonen att det faktiskt är de som saluför produkten som säger att den är bättre än andra inom motsvarande prisklass.
Det här gäller ju givetvis alla tester oansett vilka produkter det än är. Dvs jag hade helelre läst ett testresultat från någon brittisk tidning alternativt amerikansk. Mvh Kristofer
Jag hittade länken till audioholics intervju med snubbarna bakom MultiEQ (3806). Lite intressant läsning om man är intresserad av automatisk rumskorrigering: