HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Visst skall man få nya paket varje vecka!!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

pederb
Member

463 Posts

Posted - 2006/03/06 :  18:19:23  Show Profile  Visit pederb's Homepage Send pederb a Private Message  Reply
Ah vilka minnen med Chiro jag har, jag har känt Tony DeChiro i många år och var en av dom tidiga beta testarna av Chrio, detta var samtidigt som Tony hade Kinergetics Research.

Peder Bäckman
AVM Audio Video Manufaktur

Go to Top of Page

jaejin
Member

923 Posts

Posted - 2006/03/06 :  22:12:56  Show Profile Send jaejin a Private Message  Reply
Pederb: Då kanske du har lite att säga kanske om detta försteg och vilket ljudkaraktär som Chiro strävar efter. Hur pass bra tror du detta står sig idag. Det var ganska kostsamt när detta kom men det känns som det finns väldigt få skikt med hembioförsteg. Oftast när man tittar så kostar det väldigt mycket som tex Theta hembioförsteg.
Go to Top of Page

jaejin
Member

923 Posts

Posted - 2006/03/06 :  22:31:15  Show Profile Send jaejin a Private Message  Reply
Det var hemmabio försteget.

Detta är ett paket som jag fick innan då jag flyttade så det var lite mer än en vecka sedan.
Så nu idag så är det nog inspelat. Dock inte helt utvärderat.

Go to Top of Page

jaejin
Member

923 Posts

Posted - 2006/03/06 :  22:35:06  Show Profile Send jaejin a Private Message  Reply
Har färdats än låååång väg få att komma till min dörr.
Men när det kom så var det riktigt fint.


Som ni ser på bilden så finns det ytterligare en kartong och den innehåller min projektor. Hur hemmabiobilden ser ut kommer det bilder på senare....

Edited by - jaejin on 2006/03/06 22:36:13
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2007/11/17 :  18:35:07  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Uppar den här tråden då ja skulle vilja veta hur det gick med Chiro grejerna, var det något att ha eller?

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000