HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 Barnen trivs i hornet!!!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2006/03/19 :  18:58:39  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply

Först lurar man in barnen i hornet!!!


Sen drar man på Metallica!!!


Och ut kommer dom farandes!!!

Binne (den inne i hornet) tycker visst att det "darrar" lite i bröstet.

Edited by - Circlomanen on 2006/03/19 19:00:04

govinda
Med nytt namn

2290 Posts

Posted - 2006/03/19 :  19:04:53  Show Profile Send govinda a Private Message  Reply
Hej Circlomanen

Dom ser pigga ut efter att fått vila från pappa några dagar

Tack för igår

Mvh Anders.S
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7702 Posts

Posted - 2006/03/19 :  19:38:52  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Nä, vilket litet horn. Nu får du allt bygga något större

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2006/03/19 :  20:22:29  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
quote:
Nä, vilket litet horn. Nu får du allt bygga något större

Förlåt mig för att inte leva som jag predikar!
Det blir Imperialer nån dag. De kostar ju tyvärr en slant att bygga.
Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6793 Posts

Posted - 2006/03/19 :  20:32:22  Show Profile Send Bubbel a Private Message  Reply
Det där är seriös uppfostran men samtidigt förstår jag varför du har svårt att lugna ner de små liven..de är döva

/Anders

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2006/03/19 :  20:37:43  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message  Reply
Hemma hos Circlomanen har man en något anorlunda syn på barn uppforstran och undervisning i hemmet : )
Jag förstår att du måste placera det där lilla hornet vid väggen för att få lite mer bas, det är ju så man får göra med klenare grejjer : ) Helt otroligt roligt att se, jag minns när vi testade det hemma hos dig första gången, det verkade ju inte finnas någon nedre gräns alls, det där är verkligen ett sub horn.

Härligt! Detta är i sanning ett bevis på en lyckad familj, en annan måste ställa ut grejjerna i garaget : )

Tusen tack för senast! Det var länge sedan jag hade så kul!

martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2006/03/19 :  20:39:57  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
quote:
Det där är seriös uppfostran men samtidigt förstår jag varför du har svårt att lugna ner de små liven..de är döva

Du kan vara nått på spåren där!!!!
Go to Top of Page

Fisksmisk ola
Member

1763 Posts

Posted - 2006/03/19 :  23:16:32  Show Profile  Visit Fisksmisk ola's Homepage Send Fisksmisk ola a Private Message  Reply
Är det en WO cirklo eller nåt annat du hittat på?

Euroline - T-Amp - DIY
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2006/03/20 :  07:07:27  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
quote:
Är det en WO cirklo eller nåt annat du hittat på?

Japp! Det är den större WOn jag byggdade i sommras.
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2006/03/20 :  07:47:05  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
quote:
Tusen tack för senast! Det var länge sedan jag hade så kul!

Tack själv!!! Det får vi göra om snarast.
Go to Top of Page

Fisksmisk ola
Member

1763 Posts

Posted - 2006/03/20 :  14:35:11  Show Profile  Visit Fisksmisk ola's Homepage Send Fisksmisk ola a Private Message  Reply
"Japp! Det är den större WOn jag byggdade i sommras."

Sweeeet!
Vi håller ju på att bygga en standard, större modellen, och jag trodde den var stor.

Euroline - T-Amp - DIY
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000