HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 skall alla presentera sig eller?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 80

stratocaster
Starting Member

19 Posts

Posted - 2005/03/01 :  19:00:17  Show Profile Send stratocaster a Private Message  Reply
Hej hej!

Jag kallas för Ådi och är 35 år gammal. Jag arbetar som ljudtekniker efter att i många år varit musiker. Har ett nyväckt intresse för hifi i och med att vi köpte kåk på landet = inga grannar = äntligen läge för golvare .

2 kanaler räcker för mig än så länge eftersom jag bara har 2 öron.

Systemet idag består av System-Audio SA-1550, Electrocompaniet ECI-2, Cambridge 640C samt en gammal fin Thorénare. På jobbet har jag lite andra doningar...

Hoppas att jag kan lära mig massor av er andra och kanske till och med hjälpa någon med det lilla jag vet!

Ådi

För en optimist är glaset halvfullt. För en pessimist är glaset halvtomt. För en tekniker är glaset dubbelt så stort som det hade behövt vara.

Edited by - stratocaster on 2005/03/02 08:26:56
Go to Top of Page

Calle H
Member

147 Posts

Posted - 2005/03/01 :  21:36:44  Show Profile  Visit Calle H's Homepage Send Calle H a Private Message  Reply