Någon som har en aning om vad Isotek (thor) egentligen gör? Deras hemsida avslöjar ju knappast någonting. Är de rena filter? Power Factor correction? Ballat? Vad gör de?
Jag är själv väldigt nyfiken på detta... Det handlar i alla fall INTE om någon transformatorfunktion med fullständig omvandling av strömmen via stora trafon/spolar (el dyl) från en insida till en utsida... I stället är det någon form av smart lösning med bl a "switchning" av strömmen inblandad, efter vad jag kan förstå....
Lyra Argo i -> Continuo/Cantus -> EAR834P -> Lavardin IT <- Auralic Vega <- SqueezeBox Touch <- Mac med Roon/Tidal JMLab MiniUtopior/2 st Rel Storm III Ihopkablat med Nordost Valhalla/Thor Integrerat med Denon AVR-X4100W/JMLab Electra hemmabiosystem
Något spännande måste ju vara däri eftersom vi alla som provat eller som dom som äger den säger exakt samma sak o0m funktion i stort... Oavsett vilket system den används på samt i..
Resultatet blir samma eller mycket liknande.... Och det är inte suggestion via textläsning utan att folk får dessa liknande resultat...
Första grejen jag någonsin stött på på ger detta resultat tror ja.. I alla fall vad jag kommer på så här på rak arm..
Oftast finns där rätt stora skillnader ändå i beskrivning av hur man uppfattar saker vi provar .. OFTAST.. Så ingen missar det nu..
men inte runt dessa nordost..Fast klart. Jag har inte letat direkt efter andras omdömen. Så mina ord är baserade på fåtalets utsagor iofs....
Lyra Argo i -> Continuo/Cantus -> EAR834P -> Lavardin IT <- Auralic Vega <- SqueezeBox Touch <- Mac med Roon/Tidal JMLab MiniUtopior/2 st Rel Storm III Ihopkablat med Nordost Valhalla/Thor Integrerat med Denon AVR-X4100W/JMLab Electra hemmabiosystem