HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Linn
 Mimik display?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

emil
Member

586 Posts

Posted - 2007/01/10 :  08:29:20  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message  Reply
En sak om jag verkligen stör mig på när det gäller min mimik är displayen som går in i viloläge efter ca 15 sekunder. Jag läste någonstans att man kan göra någon mod för att ändra displayen så att den är på hela tiden istället för att gå in i viloläget.

Fins det någon här som vet hur man ändrar detts

mvh
Emil

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2007/01/10 :  17:30:56  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
Nog bäst att ta kontakt med en Linn-handlare för detta.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Magnuz
Member

1572 Posts

Posted - 2007/01/17 :  23:09:18  Show Profile Send Magnuz a Private Message  Reply
Japp, det står i bruksanvisningen att man ska ta kontakt med sin Linn-handlare om man vill ha den modifikationen utförd. Bruksanvisningen finns för övrigt här: http://linfo.linn.co.uk/binaries/769AE6D2-11EA-11D4-8DFF009027D395C0/mimik_user_manual.pdf
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2007/01/19 :  23:54:00  Show Profile Send Larsho a Private Message  Reply
Personligen hade jag varit glad om displayen på min cd-spelare gjorde likadant, inte mkt att titta på

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2007/01/20 :  02:38:14  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
Ja, jag har ställt in min Ikemi på att återgå till att bara visa två "kattögon" efter 15 sekunder, ju mindre ögonen blir distraherade av, desto bättre

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000