Jo, ryssen jag hade tänkt streama digitalt via USB till en PS Audio Digital Link III, Men nu har Benchmark slåppt en version av DAC1 med USB, Får kolla den lite åsså men den är dyrare.
Lovan, jag har en Qtek (Widows Mobile 5.0) med såväl blåtand som WLAN så det skulle ju gå att använda den men blir inte det lite meckigt? Har du ngt tips om hur det skulle gå till? Fattar inte riktigt....
Spelar hos mig: Mac Mini - JRiver - WiMP HiFi - Thorens TD126 Mk III - Kuzma Stogi S - Benz Micro ACE L - Devialet 200 - Quad 2905
Jag har tyvärr ingen aning om Qtek har stöd för sånt. Jag har bara testat med Sony-Ericsson och dom har det inbyggt(inte winamp och foobar). Hela iden baseras på att bluetooth har en "inbyggd" standard för att agera tangentbord och mus och mobiltelefonen bara använder det för att skicka sånna signaler så förstår windows automatiskt att det är ett tangentbord/mus
Det finns flera program till Qtek som gör att man kan köra remote desktop mot sin PC (=din PC:s skrivbord/skärm kommer upp på din Qteks skärm). Kommer inte ihåg på rak arm vad de heter, men sök lite på nätet.
Tranquil PC T2e -> HagUSB -> i2Digital X-60 -> Audio Aero Prima DAC 24/192 -> Acoustic Zen Absolute -> Berning ZH270 / Gryphon Callisto 2100 -> Acoustic Zen Satori -> Focal-JMlab Micro Utopia Be