Author |
Topic  |
|
Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts |
Posted - 2008/07/06 : 21:56:47
|
Tannoy ligger idag i Coatsbridge som ligger nära Glasgow och en pilgrimsresa dit vore väl kul. Ryan Air flyger dit för några hundra så äventyret behöver inte bli så dyrt.
För de som har lite mer tid så kan man hyra en bil och åka ut till Islay och köpa lite lokala specialiteter .
Vi behöver väl samla styrkorna lite men så småningom så.
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
|
Pac
200.000-klubben

22009 Posts |
Posted - 2008/07/07 : 18:32:25
|
Det låter verkligen roligt! En spännande utflykt som jag inte vill missa. 
|
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
 |
|
Io
Member

473 Posts |
Posted - 2008/07/09 : 10:17:24
|
Jag är med! Vad tror ni om våren 2009?
Micke Y pratade om ngn återförsäljare i norra England, eller om det var Skottland, som har hela sortimentet i Prestige-serien. Jag hälsar även gärna på hos dem! :-) |
- Simply Black Magic & Cantus, Miyajima Shilabe, Stevens & Billington TX103, Audion Premiere 2
- Pioneer 668, PC, Chord Qutest
- Bladelius Saga MkII
- Audion Silvernight MkII alt. Bladelius Mode
- Tannoy Arden
- Supra Sword & LoRad
|
 |
|
Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts |
Posted - 2008/07/09 : 11:18:06
|
Io
Jag har någon tidning där namnet finns med, jag skall kolla lite.
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
 |
|
Gimli
Member

50 Posts |
Posted - 2008/07/13 : 12:30:18
|
Det skulle vara roligt, det finns ju mycket annat kul att titta på med men att få lyssna på de stora prestige vore riktigt kul! |
Rör, stora Tannoyer, quad och England vad vore livet utan dem? |
 |
|
|
Topic  |
|