HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Tannoy
 Ny medlem som man är i TOOS!!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic   

Gimli
Member

50 Posts

Posted - 2008/07/09 :  22:06:08  Show Profile Send Gimli a Private Message  Reply
Hej kul att få vara med i Tannoy Owners of Sweden. Jag har suttit på mina ex ett par år och nu äntligen fått dem att låta som de skall. Mycket tweek återstår t.ex. roomtuning och lite bättre uppställning/hängning på elektroniken(funderar på luftburet till skivspelaren). Classe har bistått med lådbygget och Time med slutstegen som bygger på mark3 utgångstrafos och levererar ca 20 watt(det räcker långt). Separata basar har jag själv slängt ihop för man vill ju ha det där lilla extra i djupet. Lägger upp ett par bilder på Micke Y´s anmodan.hmmm... skall bara lista ut hur man gör först.

Rör, stora Tannoyer, quad och England vad vore livet utan dem?

Pac
200.000-klubben

22009 Posts

Posted - 2008/07/09 :  22:18:14  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Hej! Vad är det för Tannoyer du har?

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Gimli
Member

50 Posts

Posted - 2008/07/09 :  22:38:06  Show Profile Send Gimli a Private Message  Reply
Hej Pac! det är ett par 3808 15" i den större monitorred lådan. Jag har inte lyckats få filezilla att fungera men det kommer någon bild.

Rör, stora Tannoyer, quad och England vad vore livet utan dem?
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2008/07/09 :  22:47:10  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Hej Gimli

Välkommen och perfekt att du skall fixa bilder. Jag föreslår i den gemensamma fototråden.

Pac

Allas högtalare står listat i medlemstråden

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic   
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000