HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 The Illusion - blev bara en illusion tyvärr
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

kaysersoese
Starting Member

32 Posts

Posted - 2008/12/03 :  10:02:36  Show Profile Send kaysersoese a Private Message
Skäms över att jag inte uppdaterat tråden oftare men...... Halvtidsstatusen är att jag jobbat om designen från klotformade kabinett till mer konventionella 12-kantiga pga för mycket arbete på för lite tid för att få till kloten ok. Elementuppsättningen ligger fast och även det första filterförslaget så andra halvan av tävlingstiden kommer att gå åt till att bygga, lyssna, ev mäta och justera. Kommer även att damma av systemkameran så att jag kan få lite bra bilder att lägga upp i tråden (mobilkameran funkar inte insåg jag).

Äger och driver Goodbiz Entertainment (www.goodbiz.se).
Återförsäljare för Monacor
Go to Top of Page

kaysersoese
Starting Member

32 Posts

Posted - 2009/02/03 :  13:21:32  Show Profile Send kaysersoese a Private Message
Och så insåg jag snabbt efter en titt i kalendern att det gått åt alltför mycket tid till renoveringen hemma på bekostnad av tävlingsbygget. Jag kommer inte att hinna klart och väljer att dra tillbaka mitt deltagande eftersom inget hänt sedan i mitten av december. Hoppas ändå kunna få med något annat att visa upp på träffen men det återstår att se. Jag önskar alla kvarvarande deltagare lycka till och hoppas på fantastiska lyssningsintryck på träffen.

//Håkan

Äger och driver Goodbiz Entertainment (www.goodbiz.se).
Återförsäljare för Monacor
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2009/02/03 :  18:02:21  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message
Tråkigt, men tid och ambition går inte alltid hand i hand. PM:a mig för upplåsning om du skulle ändra dig eller uppfinna en tidsmaskin

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000