Author |
Topic  |
|
Io
Member

473 Posts |
Posted - 2008/12/05 : 13:16:10
|
http://www.stereosound.co.jp/spi/tannoy.php
Ngn som vet var man kan få tag på denna tidning?
/Io |
- Simply Black Magic & Cantus, Miyajima Shilabe, Stevens & Billington TX103, Audion Premiere 2
- Pioneer 668, PC, Chord Qutest
- Bladelius Saga MkII
- Audion Silvernight MkII alt. Bladelius Mode
- Tannoy Arden
- Supra Sword & LoRad
|
|
Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts |
Posted - 2008/12/05 : 14:41:27
|
Frågan är väl om vad man gör när man fått tag på den? Läsa den verkar ju vara en utmaning....
Jag är väldigt nyfiken på den där RHR modellen som jag inte sett någon annanstans än de Asiatiska webbarna
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
 |
|
Io
Member

473 Posts |
Posted - 2008/12/05 : 20:20:36
|
Jag köper porrtidningar p g a bilderna. *s*
RHR-modellen skulle jag gärna vilja smeka! |
- Simply Black Magic & Cantus, Miyajima Shilabe, Stevens & Billington TX103, Audion Premiere 2
- Pioneer 668, PC, Chord Qutest
- Bladelius Saga MkII
- Audion Silvernight MkII alt. Bladelius Mode
- Tannoy Arden
- Supra Sword & LoRad
|
 |
|
Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts |
Posted - 2008/12/05 : 21:48:47
|
RHR visst blir man nyfiken. Man fåår väl samla ihop till en pilgrimsresa till Japan eller Hong Kong
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
 |
|
Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts |
Posted - 2008/12/06 : 21:34:01
|
Jag hittade den här på 6moons

Kolla reportaget from mässan Guangzhou AV Fair:
Micke |
 |
|
|
Topic  |
|