HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 HiFiForum.nu - Nyheter och information
 Ny hosting provider för HiFiForum.nu.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2009/07/27 :  08:37:05  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Hej!
Jag fick ett brev från vår hosting provider. De har sålt sin hosting verksamhet och har transfererat oss till en ny provider.

Jag vet inte fullt ut hur det här påverkar oss än. Jag återkommer när jag fått klart för mig vad resultatet blir.

Mvh//Per

P.S. De ny svarar blixtsnabbt på mail, det bådar gott.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2009/07/27 :  08:53:43  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
Vad är en "hosting provider"?

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2009/07/27 :  09:39:17  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Enkelt uttryckt så är hosting providern den som kör servrarna som HiFiForum går på.



// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Hi Fi Consult
Member

2112 Posts

Posted - 2009/07/27 :  16:04:35  Show Profile  Visit Hi Fi Consult's Homepage Send Hi Fi Consult a Private Message  Reply
lät annars som en smittkälla...

www.hificonsult.se
http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/
Go to Top of Page

staffann
Member

691 Posts

Posted - 2009/07/27 :  18:41:53  Show Profile  Visit staffann's Homepage Send staffann a Private Message  Reply
Med tanke på de problem som funnits kanske det är positivt med ändringen? Vem är det förresten som är di nye?

Audiovector M3 Signature, Naim DAC-V1, CD5x, NAC112x, NAP150x, Flatcap2x. Pro-ject 1 with Ortofon MC10 Super
Nordost Black Knight signal cable, Naim NACA5 speaker cable.
Old Vincent SV-233, Vincent CD-S3,Audioquest BedRock loudspeaker cable used as computer/bedroom sound system
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2009/07/27 :  18:50:11  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Ja jo, när det strular känns det nästan som om det är det.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000