Om intresse finns Så kommer jag att lägga lite mer info om det som normalt klassas som High End High Tech kvalite. Kanske något som går att använda i era byggen:
Börjar med detta lilla kretskort. Det är inte originalet men det visar på ett hur ett förstärkarkort kan se ut som sitter i vissa flygplan.För att sprida temperaturen i burkarna dom sitter i. (originalet har 5-lagerskort)
Ampzilla: Coolt med kretskorten med aluminium. Har jag faktiskt aldrig sett eller hört talas om innan.
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Då jag nu håller på med test av denna förstärkare som visats tidigare Nätdelens schema.(R42, 4,7 ohms resistans är brännt och ska bytas i övrigt fungerar förstärkaren )
Den har även något som inte normalt finns i vanliga förstärkare Pga självsvängningsproblem som lätt kan uppstå. "Positiv + Negativ" återkoppling. Detta för att kunna justera utgången till max anpassning. = den går att justera för lika spänning ut Belastat som obelastat (Samma princip som Wolcotts rörförstärkare.)