HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Linn
 Sizmik eller Majik 140?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

JonÖstersund
Starting Member

5 Posts

Posted - 2010/07/02 :  08:25:33  Show Profile Send JonÖstersund a Private Message  Reply
Hej!

Hoppas kunna få svar här, går ju inte att bli medlem på selleri.de så..

Det jag undrar är vad som ger mest när man har ett par majik 109:or och saknar kraft. Byta dem mot ett par majik 140 eller lägga till en en Sizmik 10 sub?

Har haft majik 140 innan och vet att de kan trycka på rätt bra i mellangärdet. Däremot har majik 109 ett bättre mellanregister och får fram röster bättre, därför jag valde dem istället för att skaffa 140 igen efetr jag blivit tvungen att sälja dessa.

Har aldrig hört sizmik men har läst och hört att den är "klen"
Betyder det att man kan glömma att känna basen i filmer eller magpumpen i musik?

Låter det bra, så är det bra =)

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2010/07/02 :  19:11:18  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
quote:
går ju inte att bli medlem på selleri.de så..
Varför inte?

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

JonÖstersund
Starting Member

5 Posts

Posted - 2010/07/13 :  20:10:23  Show Profile Send JonÖstersund a Private Message  Reply
Hade förut problem med att få aktiveringsmejlet skickat till mig men det är löst nu!

Låter det bra, så är det bra =)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.08 sekunder. Snitz Forums 2000