HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Mer fråga än bygge, w6-1139
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Nitrum
Starting Member

5 Posts

Posted - 2011/12/28 :  23:05:41  Show Profile Send Nitrum a Private Message  Reply
Hej,

Jag håller på och planerar ett par veckade tappade horn som subbar hemma och tänkte börja med att utgå från en variant som jag hörde för en tid sedan hos en kompis i USA, Volvotreters bygge med Tangband w6-1139.

Men, det elementet verkar ju bara finnas i amerikanska web shoppar och jag skulle ju vilja hitta det på denna sidan atlanten. Någon som vet om det finns i Europa, eller varför det verkar så svårt att få tag?

Om det inte finns här, har någon förslag på liknande element som man skulle kunna använda som ersättare?

Larsen
Member

833 Posts

Posted - 2011/12/29 :  15:28:44  Show Profile Send Larsen a Private Message  Reply
Har inget svar på frågan, men tipsar om att den här frågan borde ligga under DIY i stället, så kanske fler ser den

Har ingen koppling till varumärket Larsen
Go to Top of Page

fixarstig
Member

1752 Posts

Posted - 2011/12/29 :  15:35:24  Show Profile Send fixarstig a Private Message  Reply
http://byggdinbas.jetshopfree.se/tangband-w61139sg-p-162.aspx
Är det denna?

Mera bilder åt folket

Edited by - fixarstig on 2011/12/29 15:36:05
Go to Top of Page

everwake
Member

268 Posts

Posted - 2011/12/29 :  16:50:08  Show Profile Send everwake a Private Message  Reply
http://www.europe-audio.com/

hade när jag byggde mina 38hz, mycket trevligt bygge för övrigt
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21991 Posts

Posted - 2011/12/29 :  17:40:31  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
quote:
Har inget svar på frågan, men tipsar om att den här frågan borde ligga under DIY i stället, så kanske fler ser den


Ja det var väl ett bra tips. Jag flyttar den.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Nitrum
Starting Member

5 Posts

Posted - 2011/12/29 :  18:14:07  Show Profile Send Nitrum a Private Message  Reply
Europe-audio säljer den inte längre dessvärre.

Men, det verkar vara rätt element hos byggdinbas.
Tack för hjälpen!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000