HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Tips på bra hörlurar till Iphone 3gs
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2012/06/18 :  11:14:40  Show Profile Send Larsho a Private Message  Reply
Hej

Har någon bra tips på bra lurar till hyfsat pris till ovanstående?

Tackar på förhand


Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2012/06/21 :  09:40:01  Show Profile Send Larsho a Private Message  Reply
Verkligen ingen som har något bra förslag/tips

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2012/06/21 :  10:43:23  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
Det är en VÄLDIGT bred fråga och du ger ingen info om ungefär vad du är ute efter. Du borde speca lite mer vad du kan tänka dig eller inte tänka dig, hur mycket du vill betala, osv osv. Det är lite som att fråga "har någon bra tips på en bra förstärkare?"...

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2012/06/21 :  10:55:43  Show Profile Send Larsho a Private Message  Reply
OK låt oss säga i prisspannet 700-1100 kr så kanske det blir lite klarare.

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2012/06/21 :  11:47:49  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
Stora lurar? Små lurar? In-ear, earbuds, öppna, slutna...?

Jag är väldigt nöjd med mina Yuin PK3 (earbuds) men vet att alla inte gillar earbuds...

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Lovan
Member

3166 Posts

Posted - 2012/06/21 :  14:03:49  Show Profile Send Lovan a Private Message  Reply
Jag är förtjust i mina klipsch s5i dels för att det är handsfree och sen för deras ovala earbuds som sitter jättebra i(mina) öron
S4i är lite billigare med samma ljud men de går sönder lättare. Hade ett par sånna och fick byta till s5i på garanti.
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2012/06/23 :  14:44:30  Show Profile Send Larsho a Private Message  Reply
Helst små lurar, stora har jag redan som passar utmärkt, tänkte när man är ute o rör sig så ska det vara ett par praktiska men som ändå sitter kvar när man rör sig.

Klipsch verkar intressanta, även Yuin men var kan man köpa dem?

Har även kollat lite på Etymotic MC2 men vet inte så mkt om dem


Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2012/06/23 :  19:32:01  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
Yuin köper du lämpligtvis på head-direct: http://head-direct.com/

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

räven
Member

3652 Posts

Posted - 2012/06/23 :  20:31:39  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
I den prisklassen så kan du titta på dessa!
Har en storebror till dom och är väldigt nöjd.

http://www.ebay.com/itm/Westone-UM1-In-Ear-Headphones-CROSA-TEAM-EDITION-Single-Driver-Monitor-Earphones-/290680757385?pt=US_Headphones&hash=item43adec5c89

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2012/06/23 :  23:58:22  Show Profile Send Larsho a Private Message  Reply
Ja de ser intressanta ut men var hittar man dem i Sverige för att kunna testa dem?

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page

räven
Member

3652 Posts

Posted - 2012/06/24 :  22:03:21  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
Vet ej.

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000