Är det någon som har tips på något snickeri eller snickare som kan hjälpa till med att bygga högtalarlådor mm i GBG/Mönlycke? Ibland är idéerna fler än tillgänglig tid så det kanske skulle kunna vara en idé att ta lite hjälp med snickeriet, om det inte kostar skjortan och femtio förstås.
/mvhff
Ett forum blir till det som medlemmarna bidrar med. Skriv!
Är du beredd att åka lite utanför stan finns http://www.mjornstrateknik.se men det är nästan i Gråbo, där jag bor. De har gjort gjort en del saker till mig (kök, badrum, skjutdörrar osv) och jag har varit nöjd. En kollega som också handlat där kollade dessutom med 2 andra snickerier och på hans projekt dessutom var Mjörns Trä billigast. Skillnaden var ca 40% om inte jag minns fel.
Är du priskänslig så kan det alltså vara värt att kolla med fler snickerier.
rajapruk: Hur fick han till det vita högst upp på spetsen??!!
Skämt åsido. Jag suger i mig av förslagen. Jag kan själv, men tänk om jag vill ha lite snits på Sonido-projektet. Och jag ska kolla med de här firmorna runt Göteborg om de kanske har limfog av annat slag än eke, furu och gran.
Jag kan nu DEFINITIVT säga att Niclas på TQ Audio gjorde ett superjobb med mina "ovala" lådor. Dolda skarvar och uppfrästa hål för element, BR-rör och anslutningsplint.