HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Tannoy
 Frågor om Tannoy HPD 385
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

nikwin
100.000-klubben

587 Posts

Posted - 2015/01/25 :  07:33:50  Show Profile Send nikwin a Private Message  Reply
Hej jag har lite funderingar kring HPD 385.

Skulle vilja veta vilka mått som det är på konen före och efter gummi kanten. På ett monterat element. Måtten på lösa kanter verka inte stämma helt 100 mot ett monterad gummikant.

//Niklas

quote:
Har tagit bort bilden som jag hade lånat utan lov

Micke Y
100.000-klubben

7701 Posts

Posted - 2015/01/25 :  09:24:15  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Har kollat här

http://www.hilberink.nl/speaker.htm

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

nikwin
100.000-klubben

587 Posts

Posted - 2015/01/25 :  10:54:42  Show Profile Send nikwin a Private Message  Reply
Jag har tittat runt där men inte hittat just den info jag vill ha så jag hoppas någon har ett par HPD 385 hemma som skulle kunna mäta dem.

//Niklas
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2015/01/25 :  12:19:31  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Har tyvärr enbart monterade chassien/koner och kan därför inte bidra med exakta mått.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

nikwin
100.000-klubben

587 Posts

Posted - 2015/01/25 :  14:14:28  Show Profile Send nikwin a Private Message  Reply
Hallå på er har fått tag på uppgifter nu
Insidan av gummikanten är ca 293 mm.
Utsidan av gummikanten är ca 340 mm.

//Niklas
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000