HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 SÅLD! - Klipsch Center Reference RC-25 250 kr!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

arvid.sundqvist
Starting Member

2 Posts

Posted - 2015/01/31 :  13:59:31  Show Profile Send arvid.sundqvist a Private Message
Hej!

Jag har en riktigt fin Klipsch Reference series centerhögtalare (RC-25) som är mycket litet använd. Nypris ca 4000 kr. Högtalaren blev över då jag senare bytte hela ljudanläggningen (till nyare Klipsch så klart).

Bra att känna till; Diskanten slutade fungera från ena dagen till den andra och jag har ej felsökt något utan den blev stående då jag istället bytte hela anläggningen. Förmodligen är den någon komponent på delningsfiltret som behöver bytas? Detta då högtalaren aldrig någonsin blivit ansträngt spelad.

Slumpas för 250 kr! (5% av nypriset!!)

Kan skickas gentemot att köparen står för frakten i Klipsch originalemballage (120 kr via Schenker).

Vid intresse ring mig på 070-620 00 66 alternativt skicka ett mail till arvid.sundqvist@telia.com

Vänliga hälsningar // Arvid Sundqvist, Kumla (strax utanför Örebro)

Bild på min högtalare nedan;
https://www.dropbox.com/s/cp6r6ufih2q76fk/Klipsch%20RC%2025.jpg?n=47531178

Arvid Sundqvist

Edited by - arvid.sundqvist on 2015/02/10 08:02:06
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000