HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Bildreportage från Malmö Hifimässa!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2015/10/18 :  10:09:28  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Här reserverar jag en plats för dom som plåtar på mässan som håller på för fullt ;)
Jag plåtar ju inte längre och Audionet han kan tyvärr inte för tillfället.

Men Killgore vart runt med kameran i högsta hugg

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2015/10/18 :  11:33:57  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
Kul om det kommer lite bilder och intryck

/byZan
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2015/10/18 :  12:37:25  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Jag har inte så mycket intryck att komma med för jag skippade många rum, det var roligare att fik och snacka med alla.
En sak dock var Riktigt kul och det var minstingen i JBL Synthesis i Atmos körandes på Referens nivå.
Har du aldrig upplevt ett bio system som kan köra på nivån med lätthet då har du inte lyssnat på bio som det ska vara :)
Ett stort Gigantiskt minustecken till en totalt oengagerad (säkerligen okunnig) demo snubbe som var handhavaren av ovanstående system :(

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

thli
Member

248 Posts

Posted - 2015/10/18 :  21:34:29  Show Profile Send thli a Private Message  Reply
"Octaviars" har lagt upp bilder o kommentarer här:

http://www.component.se/forum/index.php?showtopic=16655

//Thomas
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000