HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Takhylla till projektor. Söker tips!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kallelkpg
Member

392 Posts

Posted - 2016/06/13 :  17:39:49  Show Profile Send Kallelkpg a Private Message  Reply
Hej!

Jag vill ha en takhylla till min projektor. Helst med väggar sidor. Typ denna fast med sidor som sagt:[URL=http://forumbilder.se/FA4S5/takhylla][/URL]

Tips på vart det kan finnas? Jag vill ha sidor för att dämpa lite ljud. Har även funderingar på att ha något ljudabsorberande på sidoväggarna och i taket för att dämpa ljudet.

Tack på förhand!

/Kalle

en väldans massa grejer...

Edited by - Kallelkpg on 2016/06/13 17:41:49

Ampalang
fd. drbob

1136 Posts

Posted - 2016/06/13 :  19:56:56  Show Profile Send Ampalang a Private Message  Reply
googla ordet " hushbox " så får du mer inspiration. Iofs mest hemmabyggen men ändå.
Go to Top of Page

Kallelkpg
Member

392 Posts

Posted - 2016/06/19 :  10:08:12  Show Profile Send Kallelkpg a Private Message  Reply
Ahh, ja det va lite så jag tänkte fast kanske lite förenklat. Klokt vore att göra det innan nya soffan kommer. Så kommer dock troligtvis inte bli fallet:D

/Kalle

en väldans massa grejer...
Go to Top of Page

Schack
Member

269 Posts

Posted - 2016/06/20 :  12:37:46  Show Profile Send Schack a Private Message  Reply
Varför inte takfäste?
Jag gjorde en ljudskärm till min Optoma som jag tyckte lät för mycket. Sitter precis under den.
byggd av 5 mm plyfa och lite skumgummi dämpning från biltema. detta + att jag har träullit i taket gjorde susen.
Kludden

Varför köpa något.när man kan bygga det själv.
Go to Top of Page

Kallelkpg
Member

392 Posts

Posted - 2016/06/20 :  13:03:59  Show Profile Send Kallelkpg a Private Message  Reply
Har du bild? Har ett väggfäste idag.

Tack på förhand!

MVH
Kalle

en väldans massa grejer...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000