HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hifimässa i Horten
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Digger
Member

304 Posts

Posted - 2016/09/26 :  14:57:30  Show Profile Send Digger a Private Message  Reply
Mässa nu till helgen.
Någon här som ska dit?
Hade själv tänkt låna husbil och åka, men Norrmännen har nu satt stopp för detta med nya körkortsregler.
Är skitförbannad på detta eftersom vi älskar att åka till Norge, något som ni bör kolla innan ni kör och har en totalvikt som överstiger 3500 kg iaf.
Hänger gärna på om någon vill ha sällskap och det passar.

Digger
Member

304 Posts

Posted - 2016/10/07 :  21:57:25  Show Profile Send Digger a Private Message  Reply
Ingen som var på mässan?
Kan bara säga att det var fantastiskt roligt, mitt första besök, men knappast mitt sista.
Mycket hög klass samt betydligt mer välljudande rum som gav elektronik och utställare betydligt bättre förutsättningar än man är van vid att höra här hemma.
Även kul att se lite annorlunda grejer.
Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på, men kika gärna in på grannforumet i Norge, vi hade alla gärna sett lite fler Svenska utställare där.
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7364 Posts

Posted - 2016/10/07 :  22:39:29  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Hittade bara denna tråd, men det kanske kommer någon ren bildtråd senare? Länka gärna om om någon hittar en sådan. http://www.hifisentralen.no/forumet/oversikt-over-hi-fi-messer-og-shows/84419-horten-2016-a-5.html
Förstår att du blev imponerad, jag blev det bara genom att besöka butiker i Oslo för några år sedan. Ska titta igenom tråden när jag har tid över.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.

Edited by - FBK on 2016/10/07 22:45:57
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7364 Posts

Posted - 2016/10/08 :  17:55:39  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply

De här högtalarna vill man ju bara få lyssna på någon gång.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Digger
Member

304 Posts

Posted - 2016/10/08 :  21:16:46  Show Profile Send Digger a Private Message  Reply
Dom var roliga att stifta bekantskap med i Göteborg.
Här i Norge så var det många som besökte rummet och gillade nog det dom hörde.
Spelade nog lite bättre här oxå.
Pratade med killen som demade och hoppas att han säljer många par, för jag gillar själv denna högtalartypen, påminner en del om mina egna JBL 4435
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000