HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 High End i Stockholm 2017
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

darklord
Starting Member

17 Posts

Posted - 2017/02/20 :  00:39:55  Show Profile  Visit darklord's Homepage Send darklord a Private Message  Reply
Här kan du läsa allt om mässan och utställare.
http://highendmassan.se/


Då var två fulldagar på High End mässan avslutade och bilder är nu på våg att läggas upp.
Är du intresserad av att se vad som visades, finns bilder här:

Länk till bilder lördag
http://www.extremeshop.se/shop/?p=3904


Länk till bilder söndag
http://www.extremeshop.se/shop/?p=4099

Enjoy!

Extreme Solutions
www.extremesolutions.se

HerrD
200.000-klubben

1749 Posts

Posted - 2017/02/20 :  19:37:29  Show Profile Send HerrD a Private Message  Reply
Tack!

Vore kul om några fler vill dela med sig av lite bilder och/eller intryck till oss stackare som inte kunde närvara

The first principle is that you must not fool yourself and you are the easiest person to fool.

Richard P. Feynman
Go to Top of Page

darklord
Starting Member

17 Posts

Posted - 2017/02/20 :  21:41:25  Show Profile  Visit darklord's Homepage Send darklord a Private Message  Reply
Helt klart.
Ska försöka skriva lite information och kommentarer med.

Extreme Solutions
www.extremesolutions.se
Go to Top of Page

Perfect Sense
Member

386 Posts

Posted - 2017/02/21 :  12:26:35  Show Profile  Visit Perfect Sense's Homepage Send Perfect Sense a Private Message  Reply
Ambitiöst och värdefullt - tack!

/ Marcus

Perfect sense
www.perfect-sense.se
Showroom i Stockholm | info@perfect-sense.se | 08 518 368 00 | Följ oss på Facebook
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7701 Posts

Posted - 2017/02/21 :  18:17:53  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Tack för bilderna

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7701 Posts

Posted - 2017/02/23 :  18:05:53  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Det här är anledningen till att vi ser färre och färre bildrepotage, i min mening.

Inga kommentarer, ingen diskussion, ingen som hittat något kul, inget engagemang

Är det bara att acceptera eller kan vi göra något för att förändra?

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Double A
Member

2090 Posts

Posted - 2017/02/23 :  22:06:31  Show Profile  Visit Double A's Homepage Send Double A a Private Message  Reply
För min egen del drar jag mig för att lägga upp bilder för att det är rätt bökigt, Först ska dom skalas om till vettigt format, sedan ska dom upp till lämplig måln tjänst, sedan ska länken klistras in på rätt plats i inlägget.

Om man jämför med att lägga upp en bild på Fb tex.

Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen.
Double A ordspråk.
Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se
Go to Top of Page

Wader
Member

460 Posts

Posted - 2017/02/24 :  09:48:54  Show Profile Send Wader a Private Message  Reply
Bildreportage från diverse utställningar och andra happenings ÄR en stor tillgång för mig. Senaste mässan kunde jag inte besöka och jag ska i alla fall villigt erkänna att jag är alldeles för dålig på att visa min uppskattning till er eldsjälar som fotar och skriver kommentarer.

Reportagen från er här på forument blir mer verkligt på något sätt. Det fanns ett flertal utställare som verkade intressanta och som jag skulle vilja höra ER kommentar om. Vivid Audio är en sådan. Bara designen i sig är ju intressant.

Jag ska skärpa mig och tack för dom reportage ni har gjort tidigare. Jag har läst dom alla med stor behållning.

Dancing in the shadows of my memories.
Go to Top of Page

Wader
Member

460 Posts

Posted - 2017/03/11 :  15:51:04  Show Profile Send Wader a Private Message  Reply
Fanns Vivid Audio med på mässan. Någon som hann skaffa sig ett intryck av dom? Out of the world priser men spännande design.

Dancing in the shadows of my memories.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000