HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Lågspelande sub-bas med låg delning på högpass
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author  Topic Next Topic  

24U
Member

Sweden
883 Posts

Posted - 2017/03/13 :  12:51:56  Show Profile  Click to see 24U's MSN Messenger address Send 24U a Private Message  Reply
Hej!

Provar här att finna en sub-bas som spelar rakt och snyggt ned till 20Hz också vid relativt höga volymer och som gärna rullar av sakta under det.

Ett ganska perfekt passande förslag skulle vara REL Q400E/401E. Den går att bryta under 30 Hz och spelar till 14 Hz (-6dB) i rum. Velodyne HGS15/18 skulle kunna övervägas. Det som är viktigt är att kunna klippa så lågt som bara den ... Mina Ti 250 rullar av vid strax under 30 Hz, jag vill inte upp och få en puckel där.

Finns säkert ytterligare förslag. Jag vill inte bygga, har ingenstans att vara längre. Föreslås ett hembygge, får det vara väldokumenterat och snyggt så min kära sambo accepterar klumpen.

Pris önskas angivet. Jag kommer inte kinka ur om det finns någon skönhetsfläck. Är den nära Vänersborg/Västra Götaland, behövs inte kartongen heller. Kablarna ska ändå bytas, så dom kan saknas. Manual tror jag inte jag behöver ...

https://www.facebook.com/stefanstudio
   Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000